Zapytanie cenowe - PPK

                                                                                                                         Wilczkowice, 2021-03-01

Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach

Wilczkowice 34

26-230 Radoszyce

 

ZAPYTANIE CENOWE

Dla zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej równowartość kwoty 20 000 złotych netto lecz nie przekraczającej równowartości kwoty 50 000,00 zł netto

 

Zamawiający: Gmina Radoszyce, w imieniu której działa Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach, 26-230 Radoszyce,

NIP Szkoły: 658-17-85-111

 

zaprasza do złożenia ofert na usługę pn. „ Wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej pracownicze plany kapitałowe w Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach

                                                                                              

                                                                                                  /-/ Zbigniew Kowalczyk

                                  

                                                                                                         Dyrektor Szkoły

                                                                                                 

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Radoszyce, w imieniu której działa Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach, 26-230 Radoszyce, zwana dalej Zamawiającym.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym zapytaniu oraz  na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o Pracowniczych Planach Kapitałowych ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.)

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:

1) będzie wykonywał obowiązki wynikające z ustawy o PPK zgodnie z jej przepisami,

2) nie będzie pobierał żadnych innych opłat, oprócz opłat za zarządzanie, prowadzenie i opłat za osiągnięty wynik,

3) zapewni bezpłatny serwis internetowy dla pracowników Zamawiającego przystępujących do PPK oraz dla pracowników prowadzących sprawy pracownicze związane z PPK,

4) zapewni: serwis transakcyjny online, aplikację mobilną, serwis informacyjny dla pracownika oraz infolinię ppk,

5) bezpłatnie przeprowadzi szkolenia dla służb kadrowo-płacowych Zamawiającego*
w zakresie obsługi modułu dla pracodawcy w terminie ustalonym z Zamawiającym
w ilości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego,

6) bezpłatnie udostępni informacje o swojej platformie i sposobie wymiany danych (plikowo lub API) celem zintegrowania przez Zamawiającego systemu kadrowo-płacowego. Zamawiający informuje, iż posiadany przez niego system generuje m.in. pliki txt, excel, xml, csv,

7) bezpłatnie przeprowadzi szkolenia dla pracowników* w zakresie obsługi administracyjnej indywidualnego konta w terminie oraz w ilości ustalonej
z Zamawiającym po podpisaniu umowy o prowadzenie PPK,

8) wyznaczy dedykowanego opiekuna,

9) zapewni ochronę danych osobowych pracowników.

 

* w zależności od sytuacji epidemicznej w kraju oraz stosownie do zaleceń wydanych w tym zakresie szkolenia i spotkania będą odbywały się stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego albo on-line. Materiały informacyjne dostarczane przez wykonawcę stosownie do powyższego będą miały wersję papierową i elektroniczną albo wyłącznie elektroniczną.

 

3. Zamawiający, według stanu na dzień 01.03.2021 r. zgodnie z definicją zawartą w ustawie o PPK zatrudnia 24  pracowników o następującej strukturze wiekowej.

 

Urodzony w latach

Liczba osób

-1949

-

1950-1964

6

1965-1975

10

1976-1986

5

1987-1997

3

-1998

-

Razem

-

4. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca posiada wpis do ewidencji  ppk prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju. Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku za pomocą strony: https://www.mojeppk.pl/lista-instytucji-finansowych.html,

2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania oferowanych usług. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca posiada doświadczenie polegające na prowadzeniu co najmniej 2 pracowniczych planów emerytalnych (PPE) lub co najmniej 2 pracowniczych planów kapitałowych (PPK) dla podmiotów zatrudniających co najmniej 24. osób,

3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie oferowanych usług. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

5. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które należy złożyć wraz z ofertą.

1. Odpis z właściwego rejestru lub wskazanie strony internetowej, na której odpis ten jest dostępny potwierdzający uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (oraz ewentualnie pełnomocnictwo, jeśli dotyczy),

UWAGA! Niezłożenie wraz z ofertą któregokolwiek z dokumentów lub oświadczeń powyżej wskazanych będzie skutkować odrzuceniem oferty z przyczyn formalnych i spowoduje, że oferta ta nie będzie podlegała ocenie.

 

6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

 

1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail: dyrektor@szkolawilczkowice.pl

2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

7.  Miejsce i termin składania ofert.

1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres Zamawiającego dyrektor@szkolawilczkowice.pl

2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 marca 2021 r. do godz. 15:00.

3. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.

 

8. Dodatkowe informacje.

Informujemy, że skontaktujemy się z oferentami, którzy przedstawią najkorzystniejszą dla Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach ofertę pod względem finansowym.

  1. Oferujący zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty i prowadzenia dalszych  negocjacji z wybranymi kontrahentami.
  2. Z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa.
  3. Zamawiający nie udziela informacji o wyborze oferty podmiotom, których oferta nie została wybrana.
  4. Oferty niespełniające wymagań określonych w zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie określonym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.

 

9. Postanowienia końcowe.

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      Unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny,

b)      Poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowej dokonanych poprawek w złożonej ofercie,

c)      Poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej w złożonej ofercie,

d)      Negocjacji warunków i zapisów umowy o zarządzanie ppk,

e)      Negocjacji warunków i zapisów umowy o prowadzenie ppk.

 

                                                                                                  /-/ Zbigniew Kowalczyk

                                                                                                       Dyrektor Szkoły

 

 

Klauzula RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:

- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej pracownicze plany kapitałowe w Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach.”. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany 
i  nie  będą profilowane.

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach, , tel. 41 3735193, e-mail: dyrektor@szkolawilczkowice.pl;
  • w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Panią Pauliną Bojanowską pod adresem e-mail:  inspektor@cbi24.pl,  tel. 82 5611302;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

−        * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

−        ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

−       *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 marca 2021 14:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Kowalczyk
Ilość wyświetleń: 403
01 marca 2021 14:30 (Zbigniew Kowalczyk) - Zmiana treści zakładki.
01 marca 2021 14:25 (Zbigniew Kowalczyk) - Zmiana treści zakładki.
01 marca 2021 14:05 (Zbigniew Kowalczyk) - Dodanie nowej zakładki.